Categorii

Informaţii

Produse neconforme

Produsele neconforme sunt acele produse care pentru unul sau mai multe motive nu corespund scopului pentru care au fost destinate.
De exemplu:
-termenul de valabilitate expirat;
-aparate electrice care nu funcţionează la recepţionarea comenzii sau în timpul perioadei de garanţie;
-produse a căror descriere/poză nu corespund cu produsul efectiv recepţionat în comandă;
-etc.

Nu sunt considerate produse neconforme acele produse care sunt comandate greşit , sau sunt utilizate pentru alt scop decât cel pentru care au fost produse ori produsele care au fost comandate fără a cunoaşte modul specific de utilizare.

  • În neplǎcuta situaţie în care unul sau mai multe produse sunt defecte sau prezintǎ termenul de garanţie expirat sau orice alt defect care face ca un produs să nu mai poată îndeplini scopul pentru care a fost cumpărat, adică sa fie considerat neconform, se schimbǎ imediat, fǎrǎ costuri suplimentare iar produsele în cauzǎ se returneazǎ pentru a ne permite nouǎ sǎ evaluăm cauzele şi sa luăm măsurile necesare pentru înlăturarea/evitarea neconformităţii ;
  • În cazul în care produsul nu poate fi înlocuit cu unul identic/similar clientul va fi despăgubit cu 100% din valoarea produsului; Orice alte despăgubiri/pretenții sunt excluse;
  • Dacǎ în momentul recepţionǎrii coletului/plicului observaţi cǎ acesta este deteriorat datoritǎ conditiilor de transport, vǎ sfǎtuim sǎ nu semnaţi pentru primirea coletului/plicului, sau să refuzați primirea lui astfel beneficiind de asigurarea poştalǎ, sǎ ne anunţaţi imediat pentru revendicarea despǎgubirilor pentru produsele deteriorate şi pentru a retrimite coletul/plicul dumnevoastrǎ;
  • Reclamaţiile pentru produsele neconforme trebuie efectuate în maxim 48 ore de la receptionarea comenzii, orice altă reclamaţie ulterioară fiind considerată nulă;
  • Reclamaţiile se pot efectua pe orice cale obişnuită de contact sau la nr. de telefon: 0256 454 505, sau adresa de email office@janet.ro